REKLAMACJE

Zanim odeślesz wadliwy produkt, wyślij reklamację drogą mailową. Opisz krótko powód reklamacji i dołącz zdjęcia uszkodzenia. Na Twój adres mailowy wyślemy wstępną opinię i ewentualnie dalszą instrukcję.

Obuwie posiada gwarancję  producenta. Reklamacji podlegają wyłącznie usterki powstałe bez winy nabywcy. W przesyłce reklamacyjnej musi znajdować się paragon oraz towar kompletny, czysty, bez zabrudzeń.Wszystkie przedmioty zakupione na naszych aukcjach objęte są rękojmią wynikającą z aktualnych przepisów prawa.

Jeśli dostaniesz odpowiedź drogą mailową, że Twoja reklamacja została przyjęta do rozpatrzenia, możesz wysłać do nas wadliwy produkt. Najpierw wypełnij formularz reklamacyjny dostępny po kliknięciu linku poniżej

Dołącz do paczki PARAGON wraz z formularzem reklamacyjnym----> FORMULARZ REKLAMACYJNY

Paczkę możesz odesłać na dwa sposoby:

Opcja nr 1 - Zwrot przez Szybkie zwroty INPOST (Paczkomaty24) - Opłata za wysyłkę reklamacji to 9,00 zł, przy czym nie trzeba jej opłacać a jedynie nadać przesyłkę w dowolnym Paczkomacie Inpost w Polsce. Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki. 

Instrukcja zwrotu na SZYBKIE ZWROTY.pl , w polu Wybierz swój sklep internetowy wpisujemy: butdam

Opcja nr 2 - Wybranym przewoźnikiem na własny koszt, który jest dla ciebie najwygodniejszy/najtańszy na adres poniżej. 

Jeśli reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, zwrócimy Ci koszty przesyłki w wysokości 9 zł ponieważ taka jest najtańsza forma dostępna w naszym sklepie. 

Adres do wysyłki zwracanych produktów: 

Butdam 
ul. Widłaków 19
42-200 Częstochowa
tel. 695659345
e-mail: sklep@butdam.pl

Poczekaj na rozpatrzenie Twojej reklamacji. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są maksymalnie do 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przesyłki z reklamowanym produktem w naszym Dziale Reklamacji.

Jeśli Twoja reklamacja zostanie rozpatrzona pozytywnie, otrzymasz zwrot należności za towar i przesyłkę na konto bankowe podane w formularzu odstąpienia od umowy.

Reklamacji nie podlega:

- obuwie z wadami jawnymi (widoczne w dniu zakupu)
- obuwie posiadające uszkodzenia mechaniczne (obicia, otarcia, uszkodzenia wynikające ze złego dopasowania obuwia do stopy)
- naturalne zużywania się obuwia (np. zużycie fleków)
- ozdoby, zamki

Jeśli Twoja reklamacja zostanie odrzucona, odeślemy do Ciebie towar wraz z uzasadnieniem.